منتديات طيور الشمس
اهلا وسهلا بك عزيزي الزائر انت غير مسجل بالمنتدي
المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
كي تتمكن من اسدخدام مميزات المنتدي
ووضع مشاركتك
منتديات طيور الشمس
اهلا وسهلا بك عزيزي الزائر انت غير مسجل بالمنتدي
المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
كي تتمكن من اسدخدام مميزات المنتدي
ووضع مشاركتك
منتديات طيور الشمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات طيور الشمس

منتدي كل الاهل والاصحاب / تواصل مع اصحابك/تحاور معهم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شوية نكت تنما ايه...........

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زهرة العبير
عضو vp
عضو vp
زهرة العبير

انثى عدد المساهمات : 394
تقيم : 1555

شوية نكت تنما ايه........... Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت تنما ايه...........   شوية نكت تنما ايه........... I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 27, 2010 9:17 am

صعيدي ربح مليون خافوا يبلغوه يموت مصدوم قال العمده أنا أقوله.قال يا محمدين لو ربحت مليون حتعمل بيهم إيه؟ قال:أديك نصهم.مات العمدة !
------------ --------- --------- --------- -------
محشش قطع رأس أخوه وهو نايم وقعد يضحك ويقول:هيتجنن لما يصحي وميلقهاش !!
-------------------------------------
مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قالة لية دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل
-------------------------------------
مرة ولد صغير راح لامة قالها ماما ..ماما انا شفت الواد اللى فوقينا بيبوس البت اللى تحتينا قالتلة ملكش دعوة يا حبيبى دول بيحبو بعض وهيتجوز قالها الولد يعنى افهم من كدة ان اى اتنين بيبوسو بعض يبقو هيتجوزو بعض قالتلة اه يا حبيبى الولد قالها طب بابا هيتجوز الشغالة امتى؟؟
--------------------------------------------------
مرة واحد ماكنش بيغير على مراتة فراحت لجارتها وقالتلها جوزى مبيغرش عليا قالت..خدى شبشب ابو حمادة حوتية ع الباب وفعلا حطتة جة جوزها قالها شبشب مين دة قالتلة.. ابو حمادة قالها رجعيهولو ليكون عايز ينزل استغربت وراحت قالت لجارتها ولا عمل حاجة قالتلها خدى بدلة ابو حمادة حوتيها ع السرير شافها جوزها وقالها رجعيها لابو حمادة راحت لجارتها وقالتلها خدى ابو حمادة نفسة حتية فى الدولاب فلما جية جوزها قالتلة انا عايزة اشترى فستان قالها منا لسة جايبلك فستان قالتلة طب تعالى نعد ، فتح الدولاب وقالها أدي 1-2-3 تعالى كدة يا ابو حمادة شوية -4-5 ...
سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله
---------------------------------------------------------
مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته
----------------------
مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته
------------------------------------
توأم قال لأخوه انت كنت فين من الصبح يازفت. ماما حمتنى مرتين
---------------------------------------------
ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه
-----------------------------------------
مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة
-----------------------------------------
واحد غبي رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب
----------------------------------------------------------
مسطول شاف لوحة على محل انترنت مكتوب عليها "الساعة بعشرة جنيه" دخل للمحل وقال "هي ضد الميه
-----------------------------------------------------
عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده
إبراهيم سليمان
Chairman of the Forum

Chairman of the Forum
إبراهيم سليمان

ذكر عدد المساهمات : 238
تقيم : 2133

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت تنما ايه...........   شوية نكت تنما ايه........... I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 27, 2010 10:05 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
هههههههههههههه
ههههههههه
هههههه
هه
ه
بجد جميله تسلمي

https://eprahim.yoo7.com
زهرة العبير
عضو vp
عضو vp
زهرة العبير

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت تنما ايه...........   شوية نكت تنما ايه........... I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 27, 2010 8:04 pm

تسلم على المرور الرائع

وكويس انى عرفت اضحكك
نورت توبيكى المتواضع
elbig man
مــــــشــــــرفـــــــ عـــــــــامـــــ
مــــــشــــــرفـــــــ عـــــــــامـــــ
elbig man

ذكر عدد المساهمات : 453
تقيم : 632

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت تنما ايه...........   شوية نكت تنما ايه........... I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 30, 2010 1:22 pm

هههههههههههههههههه
بجد تسلم الايادى
زهرة العبير
عضو vp
عضو vp
زهرة العبير

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت تنما ايه...........   شوية نكت تنما ايه........... I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 30, 2010 10:04 pm

شوية نكت تنما ايه........... Iylwbjzx0vvtqh54v8t

شوية نكت تنما ايه...........
صفحة 1 من اصل 1